Wist je dat slaap niet alleen voordelen heeft?

Zoals in veel gedragingen en reflexen die naar ons toe, evenwicht is vaak nodig.

Eten is vrij intuïtieve voorbeelden komen veel terug en die pleit voor een dieet rijk maar evenwichtig. Je hebt het recht om iets te eten, zolang de bedragen worden gereid en dat je niet teveel.

Een recente studie in de Verenigde Staten over meer dan een miljoen vrijwilligers hielp concluderen dat te veel slaap gevaarlijk is voor de gezondheid. Dit zal je misschien verbazen, maar zoals alle goede dingen, moet het gematigd zijn en zorgen voor een rationeel evenwicht. Zo blijkt uit deze studie dat degenen die meer dan acht uur per nacht slapen meer kans hebben om kanker te ontwikkelen dan anderen die minder dan acht uur per nacht slapen.

Een optimale duur van elke slaap

Slaapfasen: traag en paradoxaal om fysiek en moreel te herstellen. De bovenstaande cijfers moeten worden gewogen met de slaap van elke cyclus. Elk geval is uniek, en het past elk om te meten wat de optimale duur die hem voldoet afhankelijk van de toestand in de ochtend.

Volgens de voorliefde van de wetenschappers lijkt een duur van zeven tot acht uur per nacht de term te zijn die het vaakst wordt bepleit. Om te weten hoe lang dat uniek is, voel je de lengte die je toelaat om ’s ochtends gezond wakker te worden en die past bij wat je overdag niet meer hoeft te slapen en bijvoorbeeld korte slaap dutjes doen.

Wanneer u deze test realiseert, zorg ervoor dat u vroeg bed zodra uw eerste tekenen van in slaap vallen.

Cycli van de slaap onderbroken door fasen

Bij het bestuderen van de loop van de cycli van de slaap, we zien dat ze over het algemeen breken op dezelfde manier:

Een periode van rust die voorbereidingen vallen in slaap is een meer of minder lange stap waarin het individu kalmeert en bereidt zich voor op in slaap vallen. Als reactie op een gebrek aan helderheid, een mechanisme van het lichaam zal het hormoon natuurlijke melatonine afscheiden door de pijnappelklier ter voorbereiding van de cycli van de slaap.

Een slaapcyclus die zich uitstrekt over een totaal van een uur en dertig minuten die het zelfs in drie opeenvolgende fasen gestructureerd:

Een langzame fase van de slaap ongeveer een uur tijdens die slaagt in een fase van de slaap, een fase van lichte slaap, een derde van de diepe slaap en een waar slaap is nog dieper.

Een stap van de REM-slaap gedurende ongeveer 15 minuten gedurende welke de hersenactiviteit zeer intens is en meestal oogbewegingen veroorzaakt. Het is in deze fase dat dromen zich voordoen, en we leven ze alsof alles echt was. Over cycli gedurende de nacht, deze fase van de REM-slaap kan geleidelijk uitrekken.

De laatste gemiddelde slaapperiode is zeer korte momenten van micro Awakenings waar we een paar seconden herkennen. Deze stap begint een nieuwe cyclus en dan laat in de nacht op de laatste ochtend van de persoon.

Fasen die ’s nachts fluctueren

Chronologie van de cycli van de slaap om wakker te worden

Vroeg in de nacht zijn er studies dat de fase van langzame Golf slaap belangrijk is. Hij officieert een dergelijke fysieke reparatie die atleten en mensen die sport beoefenen op zoek naar veel lichaam om te herstellen goed tijdens deze eerste fase helpt.

Het is niet zeldzaam om atleten te zien die de totaliteit van wat ze zullen hebben doorgebracht door een slaap NAP voor een uur na de training voor drie of vier uur zal herstellen. Deze slaap duur neiging te verhogen gedurende de nacht als cycli zijn gekoppeld.

Een slaap zal positieve en gunstige effecten op het lichaam te produceren vanaf het moment dat deze cycli met elkaar zijn verbonden op een harmonieuze manier zonder dat het individu wordt verstoord tijdens zijn slaap.

Hij heeft nog niet gevonden het optimale aantal cycli die het mogelijk maken om optimaal te herstellen, en het zal voor iedereen om de optimale slaap lengte te vinden, zodat de laatste is voor hem de meest reparatie man.

Het zal duren voor sommige mensen dan drie cycli zodat om te ontwaken met een Toon en met hoge energie, dit zal veel meer cycli in andere individuen te betrekken.

Om te profiteren van deze nieuwe slaap cycli moet u eerst melatonine kopen. In Europa u moeilijkheden om te kopen melatonine in uw lokale apotheek of supermarkt.

U zult waarschijnlijk moeten online gaan om wat melatonine slaap remedie te krijgen. Zodra u uw melatonine u meer dan alleen uw slaap cycli reguleren, zorg ervoor dat uw interne klok werkt het beste en u alle voordelen aan uw kant te vestigen op zijn best uw slapeloosheid problemen of slaapstoornissen.